A Deputaci贸n reforza a s煤a colaboraci贸n coa Xunta cunha achega de 363.000 euros para mellorar a seguridade na traves铆a de Bande

Convenio travesia Bande 1

鈥 Na sinatura do convenio coa Conseller铆a de Infraestruturas, "que abre de novo a porta 谩 cooperaci贸n institucional", Manuel Baltar afirmou que este proxecto "vai ofrecer aos visitantes unha imaxe renovada do concello, cuxos recursos termais e patrimoniais tam茅n incorporaron m谩is e mellores servizos grazas 谩 iniciativa da Deputaci贸n"

鈥 Cun orzamento total de m谩is de 726.000 euros, as obras incl煤en a reforma de intersecci贸ns, a continuidade dos itinerarios peon铆s, estreitamento de carr铆s, beirarr煤as m谩is anchas, reordenamento dos aparcadoiros, mellora nas paradas de autob煤s e iluminaci贸n espec铆fica nos pasos de pe贸ns.

Ourense, 9 de xullo de 2021.- O presidente da Deputaci贸n de Ourense, Manuel Baltar, a conselleira de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel V谩zquez, e a alcaldesa de Bande, Sandra Quintas, asinaron hoxe o convenio de colaboraci贸n polo que a instituci贸n provincial e a Xunta de Galicia financiar谩n con m谩is de 726.000 euros o proxecto de mellora da seguridade viaria na estrada auton贸mica OU-540, ao seu paso pola vila. Un acordo polo que a Deputaci贸n achegar谩 o 50 % do custo das obras "cumprindo as铆 o compromiso que asumimos en 2016 para a reforma desta traves铆a, cun primeiro convenio no que cofinanciamos a construci贸n de beirarr煤as", declarou Manuel Baltar.

"Este novo proxecto vai ofrecer aos visitantes unha imaxe renovada do concello, cuxos recursos termais e patrimoniais tam茅n incorporaron no seu momento m谩is e mellores servizos grazas 谩 iniciativa da Deputaci贸n", engadiu, destacando neste sentido a 谩rea de autocaravanas constru铆da xunto ao campamento romano de Aquis Querquennis dentro do programa transfronteirizo Raia Termal, ou o acondicionamento dos accesos 谩 capela visig贸tica de Santa Comba.

O convenio asinado hoxe "abre de novo a porta 谩 cooperaci贸n institucional, que 茅 un dos piares da nosa estratexia de goberno", engadiu Baltar, citando entre outros exemplos de colaboraci贸n coa administraci贸n auton贸mica o Centro Galego de Innovaci贸n da FP, as achegas a nove concellos para a compra de maquinaria para a prevenci贸n de incendios, as axudas a outros dez concellos para os plans da seca, ou o apoio aos sectores m谩is afectados pola crise do coronavirus coa participaci贸n no fondo conxunto destinado 谩 hostaler铆a e o bono tur铆stico.

Ethel V谩zquez, pola s煤a banda, tam茅n puxo en valor a utilidade da cooperaci贸n entre administraci贸ns para acometer iniciativas de interese para os cidad谩ns, indicando que nesta ocasi贸n o convenio permitir谩 desenvolver unha actuaci贸n "ambiciosa e completa que marcar谩 un antes e un despois para o centro urbano de Bande". O obxectivo da actuaci贸n, destacou, 茅 adaptar as condici贸ns da estrada 谩 s煤a funcionalidade real, xa que a pesar do seu uso urbano a v铆a conta cunha secci贸n moi ancha e cunha falta de definici贸n de entrada 谩 zona urbana.

"Este 茅 o principal punto de entrada 谩 Baixa Limia e ben merece ofrecer unha nova imaxe aos visitantes que se achegan tanto 谩 vila como 谩 comarca", afirmou Sandra Quintas. A reforma da traves铆a, engadiu, non s贸 supor谩 un notable incremento da seguridade dos pe贸ns fronte ao tr谩fico, en particular pola significativa presenza de veh铆culos pesados, "sen贸n que grazas a esta reforma tam茅n pretendemos reactivar o movemento comercial que no pasado ti帽a esta traves铆a".

O orzamento total do proxecto 茅 de 726.205 euros, que ser谩n financiados a partes iguais pola Conseller铆a de Infraestruturas e Mobilidade e a Deputaci贸n de Ourense. Cada administraci贸n achegar谩 as s煤as respectivas cont铆as en d煤as anualidades: 127.000 euros no presente exercicio e 236.000 no 2022. Pola s煤a banda, o Concello de Bande asumir谩 o proceso de contrataci贸n e execuci贸n das obras.

O proxecto de reforma da traves铆a, redactado pola Axencia Galega de Infraestruturas, desenvolve unha proposta formulada pola Direcci贸n Xeral de Tr谩fico que no seu momento seleccionou esta actuaci贸n como prioritaria en Galicia. As obras incl煤en a mellora da seguridade viaria nas intersecci贸ns, creando unha plataforma 煤nica nun destes cruzamentos, ademais de dar continuidade aos itinerarios peon铆s interrompidos. O plan pon 茅nfase na reduci贸n da velocidade mediante o estreitamento de carr铆s e dando m谩is anchura 谩s beirarr煤as, ademais de incorporar unha nova capa de firme. Tam茅n se proceder谩 a reordenar as zonas de aparcamento e mellorar as paradas de autob煤s, as铆 como a accesibilidade e dotar aos pasos de pe贸ns de iluminaci贸n espec铆fica.