Deputaci贸n e CEO renovan a s煤a colaboraci贸n no programa ExportOU para potenciar a internacionalizaci贸n das empresas

Convenio Exportou 2022.2

鈥 O novo convenio, asinado hoxe polo presidente provincial, Manuel Baltar, e a presidenta da Confederaci贸n Empresarial de Ourense (CEO), Marisol N贸voa, incl煤e nesta nova etapa unha aposta pola dixitalizaci贸n e a sustentabilidade, promovendo unha transici贸n real e pr谩ctica cara as empresas do futuro

鈥 Manuel Baltar destacou que "a colaboraci贸n p煤blico-privada 茅 esencial para afrontar momentos econ贸micos tan dif铆ciles como o actual", destacando os froitos dun programa "que acelera o traballo de internacionalizaci贸n do sector empresarial ourens谩n, onde temos moitos exemplos de bo facer no 谩mbito do comercio exterior"

Ourense, 6 de outubro de 2021.- O presidente da Deputaci贸n, Manuel Baltar, e a presidenta da Confederaci贸n Empresarial de Ourense (CEO), Marisol N贸voa, asinaron hoxe no Pazo Provincial a renovaci贸n do convenio de colaboraci贸n que, desde o ano 2017, permite desenvolver o programa ExportOU para impulsar a competitividade das empresas ourens谩s proxectando a s煤a imaxe internacional. Unha iniciativa que nesta nova etapa aposta pola integraci贸n da dixitalizaci贸n e a sustentabilidade, promovendo acci贸ns orientadas a favorecer unha transici贸n real e pr谩ctica cara as empresas do futuro, m谩is dixitais, sustentables e internacionais.

Manuel Baltar destacou trala sinatura do convenio que "a colaboraci贸n p煤blico-privada 茅 esencial para afrontar momentos econ贸micos tan dif铆ciles como o actual", po帽endo como exemplo a alianza que a Deputaci贸n e maila Confederaci贸n Empresarial de Ourense mante帽en desde hai anos. "Unha cooperaci贸n -dixo- que hoxe estamos a fortalecer coa renovaci贸n do programa ExportOU para 2022, que acelera o traballo de internacionalizaci贸n do sector empresarial ourens谩n, onde temos moitos exemplos de bo facer no 谩mbito do comercio exterior". O presidente provincial expresou o seu agradecemento 谩 presidenta da CEO e ao seu equipo directivo "por mirar sempre cara a Deputaci贸n nesa cooperaci贸n estrat茅xica que sup贸n, por parte deste goberno provincial, estar ao car贸n daqueles que dinamizan o territorio e xeran emprego".

Marisol N贸voa, que tam茅n agradeceu "a continuidade da colaboraci贸n desde a instituci贸n provincial implic谩ndose nas necesidades do empresariado ourens谩n", referiuse a unhas das principais novidades na renovaci贸n deste convenio, "potenciando a marca Ourense a trav茅s do mundo do vi帽o coas denominaci贸ns de orixe Ribeiro, Monterrei e Valdeorras". N贸voa avanzou que no mes de novembro iniciar谩n contactos con empresas do Reino Unido e Irlanda para organizar misi贸ns comerciais virtuais con ambos pa铆ses, co obxectivo de po帽er en valor os consellos reguladores e adegas que forman parte do proxecto de realidade virtual ExportOU 360潞. Tam茅n para novembro estase a planificar una xornada p煤blica e conxunta con importadores, entidades colaboradoras e adegas para promocionar os vi帽os ourens谩ns no exterior.

ExportOU combina numerosas acci贸ns e formatos orientados a consolidar a marca Ourense nos mercados exteriores. As铆, nesta nova etapa desenvolver谩 un programa formativo para a capacitaci贸n de profesionais en transformaci贸n dixital e sustentable, a implantaci贸n de novas ferramentas dixitais, misi贸ns virtuais e presenciais para a promoci贸n de produtos ourens谩ns, ou a xeraci贸n de redes para o intercambio de experiencias entre profesionais de distintas 谩reas e sectores.

Plataforma para os produtos ourens谩ns

Exportou tam茅n desenvolve outras actuaci贸ns para fomentar a vocaci贸n exportadora e promocionar os produtos ourens谩ns, como a plataforma dixital que leva o seu mesmo nome, que recibiu 281.317 visitas e conta con 176.676 usuarios repartidos en 162 pa铆ses. Cabe destacar que o continente americano, con M茅xico 谩 cabeza, acapara o maior n煤mero de usuarios desta plataforma, seguido de Colombia, Per煤, Ecuador, Bolivia, Arxentina, Estados Unidos, Brasil e Canad谩, e outros como Francia, Portugal ou Reino Unido. Neste portal para a internacionalizaci贸n ten unha especial acollida a secci贸n Marca Ourense, que incl煤e un cat谩logo de produtos con 96 referencias e un directorio de 49 empresas en espa帽ol, ingl茅s e franc茅s, xunto coa iniciativa de ExportOU 360潞.

Outras acci贸ns amparadas neste programa son campa帽as de m谩rketing dixital e un bolet铆n peri贸dico de noticias sobre comercio internacional que reciben case un milleiro de subscritores con informaci贸n sobre axudas, mercados, actualidade, consellos, actividades e axenda de eventos do 谩mbito da internacionalizaci贸n.