A Deputaci贸n reforza o seu liderado como goberno aberto 谩 cidadan铆a coa posta en marcha do novo portal de Transparencia

Novo Portal Transparencia feb 22

Na presentaci贸n da plataforma, Manuel Baltar explicou que este proxecto 茅 "un exemplo de autoesixencia e de compromiso coa cidadan铆a co obxectivo fundamental compartir a m谩xima informaci贸n e que sintan orgullo de seu por contar cun goberno como este"

Desde o sitio web https://transparencia.depourense.gal/, o cidad谩n ten acceso a un maior volume de datos organizados en seis bloques: Transparencia institucional; Planificaci贸n; Servizos 谩 cidadan铆a; Transparencia econ贸mica; Contratos, convenios e subvenci贸ns; e Apoio aos Concellos

Ourense, 14 de febreiro de 2022.- A Deputaci贸n de Ourense v茅n de reforzar o seu liderado como goberno aberto 谩 cidadan铆a co lanzamento do novo portal de Transparencia, que dun xeito claro, amigable e m谩is comprensible pon a disposici贸n de calquera persoa toda a informaci贸n relacionada coa propia instituci贸n e os seus cargos, planificaci贸n de goberno, servizos 谩 cidadan铆a, transparencia econ贸mica, contratos, convenios subvenci贸ns, e apoio aos concellos.

Un "exemplo de autoesixencia e de compromiso coa cidadan铆a a trav茅s dun proxecto que ten como obxectivo fundamental compartir a m谩xima informaci贸n e que sintan orgullo de seu por contar cun goberno como este", dixo o presidente provincial, Manuel Baltar, acompa帽ado na presentaci贸n da plataforma polo director de Transparencia e Goberno Aberto, Fernando Su谩rez.

Manuel Baltar subli帽ou que o novo portal 茅 un instrumento "innovador e diferenciador", que segue a li帽a estrat茅xica marcada desde a s煤a chegada ao goberno da Deputaci贸n "e que nos permite dicir que somos desde 2017 o goberno provincial m谩is transparente de Espa帽a", as铆 como tam茅n que desde principios de mes "esta presidencia lidere o ranking de transparencia entre os 52 presidentes dos gobernos provinciais, inclu铆das deputaci贸ns, consellos e cabildos insulares".

Cos l贸xicos l铆mites da lexislaci贸n, explica, ser l铆deres en transparencia significa "compartir toda a informaci贸n posible coa veci帽anza, sexa ou non da provincia, resida no territorio ou estea no exterior, e con este proxecto imos nesa direcci贸n". Para o presidente provincial, o novo portal "sit煤anos 谩 vangarda, mesmo propiciando a posta en marcha de indicadores que xurdiron tras iniciativas desta Deputaci贸n como goberno propositivo que somos"

Fernando Su谩rez subli帽ou, pola s煤a banda, que o portal nace con vocaci贸n de converterse "nunha ferramenta de uso coti谩n por parte da cidadan铆a, colectivos e entidades", ofrecendo informaci贸n dun xeito din谩mico e actualizado, "evolucionando non s贸 por iniciativa da propia Deputaci贸n, sen贸n tam茅n en resposta 谩s necesidades e demandas da veci帽anza".

O portal, que cumpre tam茅n con todos os 铆ndices de transparencia a nivel internacional ,engadiu Su谩rez, fai que a Deputaci贸n de Ourense cumpra con preto do 90 % dos items esixidos pola plataforma Dyntra -168 de 189- a hora de valorar as boas pr谩cticas de transparencia e goberno aberto, as铆 como o cumprimento das obrigas legais e demandas cidad谩ns nesta materia.

Seis bloques de informaci贸n ao servizo do cidad谩n

Este proxecto foi desenvolvido pola 谩rea de Transparencia e Goberno Aberto da Deputaci贸n, en colaboraci贸n co resto de departamentos da insituci贸n e coa empresa Dynamic Opengov Technologies, l铆der en transparencia e especializada en ferramentas de goberno.

Desde o sitio web https://transparencia.depourense.gal/, o cidad谩n ten acceso a un maior volume de datos que se presentan organizados en torno a seis bloques de informaci贸n: Transparencia institucional (cargos, curr铆culo, n贸minas...); Planificaci贸n (eixos estrat茅xicos de goberno permanentemente actualizados); Servizos 谩 cidadan铆a (administraci贸n electr贸nica, interacci贸n coa Deputaci贸n); Transparencia econ贸mica (contas, informes, d茅beda...); Contratos, Convenios e Subvenci贸ns (acceso 谩 plataforma de contrataci贸n electr贸nica e aos servicios nacionais); e Apoio aos Concellos.

A plataforma ofrece unha navegaci贸n m谩is doada, reduce o n煤mero de "clics", incl煤e unha secci贸n para facilitar as solicitudes de acceso 谩 informaci贸n mediante un formulario e incorpora outras funcionalidades para permitir un contacto directo coa administraci贸n. Tam茅n se cumpre ao m谩ximo cos 铆ndices de accesibilidade universal, tanto para as persoas sen capacidades tecnol贸xicas como para todo tipo de discapacidades.