Carta de servizos

Transparencia e servizos p煤blicos de calidade, d煤as caras da mesma moeda A Deputaci贸n Provincial de Ourense ten un compromiso claro coa transparencia e coa prestaci贸n de servizos de calidade, tanto aos concellos como ao conxunto da cidadan铆a. Tr谩tase de dous conceptos centrais para unha instituci贸n en plena evoluci贸n que fixo da rendici贸n de contas e da mellora das s煤as prestaci贸ns dous dos seus piares fundamentais. No marco dos compromisos asumidos coa aprobaci贸n do C贸digo 脡tico da Deputaci贸n, a instituci贸n decidiu elaborar e publicar a presente Carta de Servizos, co fin de recoller as prestaci贸ns a concellos e cidad谩ns, as铆 como os seus compromisos de calidade e cumprimento. A Carta de Servizos 茅 un punto de referencia para fixar prestaci贸ns e compromisos, pero tam茅n 茅 un punto de partida para abrir un proceso de mellora. Un mellor co帽ecemento por parte dos cidad谩ns e o establecemento de canles de comunicaci贸n entre a Deputaci贸n e os usuarios permitir谩, no futuro inmediato, optimizar, perfeccionar e revisar a carteira de servizos.

A colaboraci贸n cos municipios 茅 unha marca de identidade da Deputaci贸n de Ourense, pero tam茅n nos define a atenci贸n a todos os ourens谩ns independentemente do lugar onde vivan. Por isto e porque cremos que a calidade dos servizos est谩 ligada 谩 transparencia, elaboramos unha carta de servizos aberta, viva e que sirva como panca de participaci贸n cidad谩. A Deputaci贸n ten as s煤as portas abertas. Agora invit谩moste a en-trar e a constru铆r todos xuntos a provincia cohesionada que necesitamos.

Manuel Baltar, presidente de la Diputaci贸n de Ourense