PRESENTACIÓN EQUIPO INCLUSIVO DO PABELLÓN CFE DO TORNEO “A NOSA CHAMPION”

Compartir

O presidente provincial, Luis Menor, participa na presentación do equipo inclusivo do Pabellón CF e do torneo “A nosa Champion”. 

No Centro Cultural Marcos Valcárcel